Söndag

Hej alla underbara människor, hoppas ni njuter av solen varje dag nu.

Det är skönt både ute och inne
Idag var jag inte ute, jo, med hunden såklart men imorgon ska jag ut och sätta om mina orkidéer, skönt att vara ute och slippa smutsa ner i köket nu när Affe har  dammsugit. Alex torkade golvet och när hon körde så bakade jag.... spillde 1dl vetemjöl jaja, jag tappade den.
Hopplöst....



Bilder från igår, när vi var i stan. Jag köpte kläder och färg, vi fikade och det var MASSOR av människor, herregud, hjälp..

Ikväll är jag trött för Annika var och duschade mig idag. 
Affe jobbade lite i em. sen jobbar han ett par nätter innan han reser


Här borstar Karin hunden med den nya handsken som funkade jättebra

Den ska vi ha med på semestern och använda innan han går in i husbilen om han behöver borstas, ibland har han skit i pälsen innan vi ska lägga oss, då är det lätt att dra med den


Jag hade ju inget att fika i em. Så när alla hade åkt, bakade jag kanelbullar, det var då jag tappade....



Kommentera här: