Lördag

Det är fina dagar, sol och lagom varmt, så Tom och jag är ute i trädgården, Affe har ju sovit om dagarna.

Däremot har vi inte tränat mycket, ibland är det för varmt men det är vad jag tycker, haha


När vi har varit ute och gått, så lägger han sig på trappen mitt i solen.

Tur han har pälsen som skyddar.....

Annars är allt som vanligt här, jag är tokig i Breton kex och Brieost, gärna någon frukt till som ett päron tex
Detta njuter jag av varje kväll med cappu eller kaffe till.


Det som ligger till höger är Toms kvälls godis, hmmm


En dag var jag hos diabetessköterskan, hon  var såklart inte nöjd för jag erkände att jag äter fel, man orkar inte alltid och då ligger mina värden högt.
Så nu bestämde jag mig för att skärpa mig idag, lite, så här blev det idag




Mina värden ska ligga i det blåa fältet, så nu hade hon varit nöjd, haha



Idag kom Alex, Fidde, Theo och Rolf
Tvättade bilen, klippte vårt gräs ( de har en Robotklippare )
Alex borstade Tom till mig, både han och gräset blev fint
Nu är både vår och deras bil dammsugare och tvättade
Theo och jag spelade lite boll men han ville se på när bilen blev fin, han älskar bilar



Jag gav honom en liten spann att plocka kottar i till morfar, det var kul i tre minuter, haha


Annars springer han helst med bollen, älskar fotboll som pappa, ikväll ska de se Arsenal på tv



Kommentera här: