Torsdag

ok, det blev inte Ystad idag, mor ringde halv nio och mådde inte så bra. Det får bli en annan gång men då får jag ta färdtjänst för nu börjar Alex också jobba, så allt blir som vanligt.....

Vi var bara här hemma hela dagen och slappade, för i denna värmen orkade man inte göra mycket.
Visst lagade jag middag, min dragonkyckling gryta med potatis o morötter. Sen sov Theo ett par timmar ska ni tro och jisses vilken portion han åt av mormors mat, härligt
I morse fick han risgrynsgröt som jag hade kokt igår kväll



Köpte vindruvor igår, oj vad de var goda, annars gillar jag de röda...

På em var vi i trädgården, när pågen hade vaknat. Mor ringde och mådde bättre, det var ju skönt


När han vaknade åt vi glass och jag drack kaffe

Sen skulle Alex till frissan, Affe kom hem och körde till tandläkaren...
Theo och jag var ute och blåste såpbubblor, då kom Mia och ville vara med, det var jättekul.


Hmm, ja det ser ut som små grodorna, de tränar väl till nån kräftskiva, haha


Nu glömde jag att blogga från datorn med bilder från semestern, gör det en dag såklart
Men imorgon ska jag visa vad Johanna hittade på här hemma och sen några bilder när jag är ute med min moppe, kram


Cool, haha

Fick min gamla mobil som Affe laddade

Kommentera här: