Torsdag

Inte har jag mycket att berätta om i min vardag, men ibland gör jag något. Kanske kommer nu ihåg förra veckan när jag inte  gjorde något, denna veckan hände lite mer



Plantera lite, där ute med hundarna i värmen som kommer varje dag

Får se när jag tar fler.


Bakade mandelkubbar som jag blev sugen på

Barndomsminne från, när min far och jag satt och njöt av kubbar...
Det var lätt att baka men såklart blev jag inte nöjd, ska försöka igen.
Alex älskade dem, haha
Jag får leta recept i klubben, är med i en grupp på Facebook.


Bilder från den fruktansvärda fotvården, ajajaj hatar det och plågas

Alla älskar det MEN inte jag 
Ok, det är ju bra efteråt med mina fötter...


Men varje morgon denna veckan kommer där en liten solstråle till mig....

De klär mig för Affe jobbar fm
Ojoj vilken energi han har, jisses
Många skratt på morgonen haha


Igår var Affe och jag i byn och lyssnade på denna mannen, fantastiskt som han kan berätta. Vi satt längst fram såklart haha

En underbar kväll

Kommentera här: