Onsdagsbak

Idag, har jag bakat frallor och småbröd. Jag lagade 4 st kycklingfileer i ugn, som jag inte vet, vad jag ska använda
dem till, alltså vilken maträtt. Affe hämtade mat till mig på bowlingresturangen, det blev Snitzel.
 
 
OK, det är ingen julblomma, men visst är den fin. Den stod på Annikas bord, när jag var där
Sååå fin, nu har man ju mest julblommor.
 
 
Som en Amaryllis, jag har köpt, två st. nu. Köpte två jättestora vita julstjärnor och två mindre röda,
Många av mina orkideer, får stå i fönstret i datarummet. Det finns absolut ingen plats, bland stjärnor
och ljusstakar
Jag behöver mer plats i fönsterna, haha
 
 
När Annika städar till mig, står Baloo och kollar på henne, men det blir så fint ska ni tro.
Dessa hundar, de är så roliga.....
 
 
Här är vi ute och går en runda. I måndags var det halt, så jag kunde inte gå ut, det fick andra hjälpa mig
med. Men jag släpper ut honom i trädgården när det är så.
Men nu går vi långa rundor, han springer lös i skogen och trivs.
 

Denna fick Affe av Alex och han njuter, jisses, fullt med skumtomtar, tur att han inte har diabetes.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: