En lååång tråkig dag

nä, så farligt är det inte men.....

I fm. lagade jag fisk, kokte potatis o morötter lagade Hollandaise 
Allt gick bra, till lunch värmde de mos o biffar till mig, jag ska ha fisken ikväll
Sen kom taxi kl 13.00 trevlig tjej med en rent ny bil.
På röntgen gick allt bra så jag tiggde en röntgen till, såklart sa de och tog en CT röntgen som jag skulle göra den 16-2 tack älskade tjejer som även kände igen mig, typiskt så klart. Alla känner apan o apan känner ingen.
Då jag var klar två och taxi kommer tre, boring.
Men jag köpte två semlor o hade trevliga folk att prata med från Lövestad. Så underbara var de. Har fått plats i mitt hjärta.
Taxi kom och.... en lång runda hemåt men hemma klockan fyra, äntligen
Nu kommer snart hemtjänsten till mig. Sen är det kväll
Idag hörde och såg jag småfåglar och duvor i trädgården, fick en känsla av vår men jag vet att det är långt dit.


Sista bilderna nu från Önnestad det var sååå kul



Säljer mina pärlor och tidningar på face

Eftersom jag inte kan göra sånt längre med mina händer


Asta och Theo en dag här hemma

Fisken jag lagade idag och sen en dragkamp mellan hundarna med ny leksak 


Kommentera här: