Fredag

Nu har det inte varit sol här på två dagar, trist

Men det är ju helg, så de flesta är lediga, skönt.
Affe slutar redan sex idag, så han kommer tidigt. Jag har varit flitig idag, bakat kärleksmums. Igår lagade jag några biffar på em. Nu är här middag till mig om dagarna.
Affe har ätit på jobb hela veckan. Jag gjorde chockladmousse till honom igår, jag gullar inte det... bara chockladpudding med vispgrädde    Mums mums
Nu sitter jag i soffan och fryser, väntar på hemtjänst som ska värma min mat och ge insulin. Tycker det är ruggigt, men ska ut o gå i helgen iallafall 
Annars ska det bli en lugn helg Hoppas ni får det.  Kram ❤


Att det alltid är så rörigt när jag gör något, ja ja sån är jag



Jag steker biffarna så de får färg, sen in i ugnen på låg värme

Mina tulpaner, som jag fick av Maggan, är så fina
Nästa vecka ska jag till stan någonstans och handla hem blommor och jord, som jag verkligen behöver


Här har vi en trött och sjuk Theo

Så är det att vara på dagis
Frisk en vecka och sjuk en vecka
Typiskt i Februari

Grattis till Alex på namnsdagen ❤❤❤

Kommentera här: