Måndag med snö, blä

värk idag, hund dålig i magen och Affe ligger sjuk, herregud vilken underbar dag 

Roffe är inte bra i magen, stress kanske
Tom  mår iallafall bra. Affe ska nog inte jobba denna veckan.  Jag har ont men blir bra i em
Äntligen är Annika färdigutbildad instruktör, hon har kört till Ystad, skolan många helger men i helgen hade de tenta och hon klarade sig. Ett stort grattis, äntligen är det färdigt pluggat. Nu ska hon ha kurser till våren, hoppas ni vill gå hos henne jag ska gå med Tom.
I helgen såg jag filmen, Monica Z sååå bra den var, jisses
Glassen med apelsiner blev jättegod. Alla älskade den, ok, ni skulle sett Theo, ögonen lyste, mmmm
Idag ska jag laga nåt med kycklingfilé och curry med ris, tänkte jag
Idag tänker jag extra på vänner som är i Thailand och den underbara värmen, AVIS



Här sitter Annika med sina hundar, blommorna köpte jag såklart, vet hur kämpig denna utbildning är. Frosty fick pussen ❤





Fyy, snö och blöta hundar, haha



Glass med apelsinbitar att suga på

Theo, håller låda, oj oj oj

Kommentera här: