Måndag

Idag fyller Johanna 17 år. Härlig ålder så kul, nästa år är det körkort. Hon kommer säkert att bli en lika 
duktig hundförare som din mor👍❤




Här är Annikas diplom, vi är jättestolta över henne. Nu ska hon ha kurser till våren,

bara anmäl er. Jag ska gå med Tom såklart


Denna fina trappa har Lasse byggt , till Frosty , så nu kan den lille också ligga i sängen, här är riktiga doglovers.



Igår firade vi hela familjen Åström Björk som alla fyller år i samma vecka.

Vi åt frallor, rosenbröd, så goda med pålägg, melon..... massor av gott
Där var småbröd och tårta
Jag äter och snackar så jag glömmer att ta foto, jisses så gott.



I helgen kom det en kompis till Tom, men den här labben hade ju växt sen sist så Tom blev lite rädd

Ni vet ju hur en labbe är, hopp hopp.. älskar er alla, haha. Jag stod uppe på trappen, annars hade de vält mig med sina krumsprång, men lyckliga var de, det är viktigast

Kommentera här: