Torsdag

Jisses vilken dag, haha. Här har varit många människor.

Hemtjänst som vanligt, men idag fick jag hjälp med att gå ut en runda, fy vad rått väder, men det är skönt att röra på sig, jag tror killen som jag gick med frös ordentligt. Ungdomar....de har ju inte vett att klä sig.
När vi kom tillbaka, så kom min arbetsterapeut för att kolla på mig och min moppe allt gick bra, hon tyckte att jag körde bra
Det är lite kallt att köra nu om dagarna  tyvärr
I em kom Affe hem från jobb, är dålig den stackaren.  Alex Fidde och Theo mår inte heller bra. Alla är mer eller mindre förkylda 
Här hemma har min arbetsstol åkt ut i köket, bättre att sitta på än köksstolen.
Nu funderar jag på att åka till Blomsterlandet och köpa blommor, att komma ut lite. Jag har ju 2 h med ledsagare, 2 ggr i veckan i månaden. . Och jag tror man ska säga till en vecka innan. Jag får fråga hur jag ska göra
Jippi ikväll är det Mandelmann på 4- an


Uggiemor har 5 st ägg som hon bäddar till

Lådan i mitten ska jag ha till Tom, med aktiviteter, de har snart byggt färdigt den. Hoppas han gillar den. 


En eller två sådana stolar, sparar jag till. När vi har gjort fint i ännu ett rum, sen är vi klara, haha

Ibland blir sockret högt på morgonen kallad gryningseffekten.

Kommentera här: