Onsdag

Nu är det kväll och snart är det kockarna på 4-an

Hoppas alla mår bra, nu när det är bra väder ute. Jag mår iallafall bra nu när det inte är kallt.
Jag njuter när vi är ute, så skönt. Men det är länge tills våren kommer, tyvärr
Då kommer allt grönt....
Idag var jag på fotvård, jisses vad trist det är att vänta på taxin. Men det är tur att de finns.
Imorgon ska jag till diabetessköterskan och sen är det två dagar på röntgen med minnacke, sen läkaren och lite till
Men i mars månad är jag nog klar med dessa besök. 
Nästa månad har jag tre st. som fyller år, Lasse, Annika o Johanna
Idag fyller Karins dotter, Sofia år, sen är det Alex tur. Vi är många nu på våren.
Jag vet inte vad jag ska ha till middag imorgon, alltid lika svårt, varje kväll vad man ska ta från frysen. 
Jag ska ju iväg på em. Imorgon så när ska jag laga mat??  Affe jobbar så jag kan ju ha bruna böner, det gillar inte han. Men jag måste äta fisk också, det är sällan jag lagar det, dyrt också. Det är jättegott.
Men jisses nu blev jag sugen på Chili con carne, 


Idag satt jag med mitt måleri när hemtjänst kom. Det är inte lätt med akvarell och krokiga fingrar, men lite träning så

De andra två bilderna är fotvården


Lite bilder från en kväll i Näsum 



Johanna är lika duktig med barn som med hundar. Jag längtar tills på fredag, då det är öppet hus på hennes skola, med alla djur där finns, oj oj

Kommentera här: