Söndag

Ikväll har jag hjärnsläpp

Stackars Annika, inte lätt för henne att ha en sån mamma 
Jag har varit o handlat idag, hem lagade middag, vila lite, bakade.
Nu ser vi Netflix, jag visade Affe min danske serie, nu är han såld, haha
Det blir bilder från igår också, jisses vad kul vi hade, jag älskar alla djur


Två tjejer som kör hästar och Johanna med Baloo i ridhuset önnestad



Kanin, sköldpadda och Johanna med Baloo



Ska bli kul att följa Johanna om de ska tävla i år, det är så kul att vara ute bland hundfolk

Här står vi bland babysakerna, nappar mm

Alex har ett par kompisar som ska ha barn i vår, spännande 

Jag använder viss sorts tvål och disktrasor som de inte har i Åhus, tyvärr
Men nu köpte jag hem ett lager,


Bakade muffins med hallon i.

Men jag tar hellre en macka ikväll med ost och tomat, till gott kaffe. Sen är det ju Johan Glans

Kommentera här: