Fredag

Jaha, snart helg....

Denna veckan gick ju jättefort.
Jag har varit dålig på att träna Tom, så nu blir det träning i helgen.
Fick mina agilityhinder i onsdags, Affe ska sätta upp dem imorgon
Han ska tvätta bil och husbil i helgen
Det blir nog Frankrike som vanligt, vi skippade Kroatien, där är blåsigt tyckte han men jag minns inte, så längesen
Vi har inte diskuterat men jag är sugen på Monaco, så längesen
Men få hittade vi ingen camping i närheten.
Så det blir väl på hemvägen, in och kolla läget bara.  Lite sommarbilder




En dag hade jag köpt jordgubbar, det gillade Theo. 45kr/ l

Men gott är det med vispgrädde, han äter sina som de är
Och så är det mina frallor, de gillar både han och mamma
Jag kom på varför han ofta kallar mig mamma och inte mormor, haha
Alex säger ju mamma 



Kommentera här: