Midsommar

Jag önskar alla en underbar midsommar, bara njut ❤️



Jag njuter av en bukett från Annikas trädgård, visst är de fina 😀



Här har vi Tom som njuter hos Annika..

Igår var jag, barn och barnbarn på Äspets rökeri och åt lunch, det var underbart gott och ett härligt gäng att sitta och prata med, älskar er alla, puss

Vi firade att Annika och Alex gick på semester, Affe jobbar nästa vecka också


Kolla här vad vi åt, jisses såååå gott, där var mysigt att sitta, nere vid vattnet

Man åker båt över från andra sidan men vi körde runt med bil, risk att jag inte kom ner i båten 
När vi skulle hem så gick jag in i butiken och köpte, rågbröd, rökt makrill  och romsås.



Johanna tog dagens, jättegott...89kr



Annika var här och duschade mig och sen tränade hon hundarna lite

Vi har Rolf i helgen för Alex, Fidde och Theo är med vänner i Smögen, härligt
Vi ska in till grannarna som vanligt, då skönt att vara med dem

Kommentera här: