Semester

Packa, packa.......

Nu är det bara lite imorgon bitti, sen....drar vi till värmen.
Annika var här idag och duschade mig, så jag är ren, haha
Vi har alla varit hemma hos Alex, Fidde och Theo i deras hus, en familjeträff.
De packar också ska ni tro, jisses vad mycket man har och när de väl har allt i huset så tar det några veckor att ställa iordning allt. Men det är ju jättekul
Det är en jättestor trädgård för Rolf och Theo att leka i, härligt

Tom har äntligen fått en tjej, hon heter Ina och de är lika gamla


En söt liten flicka, de kommer att ha mycket roligt tillsammans, men det blir inte förrän vi kommer hem.

Semester får gå före.
Det är skönt att bara slappa i en vilstol och ladda batterierna.
Vi vet inte vart vi ska men jag bloggar när jag har internet.

Ny koker jag nypotatis som jag ska ha med, sill, gräddfil också, det blir på kvällarna när vi kör ner. Då håller vi på små motorvägs nära campingar och alla har inte restaurang 


Tom blir fin till semestern, tack vare Annika




Nya husägare i Täppet i Åhus, nu bor mina två tjejer med familjer i Åhus, det är underbart att ha dem så nära. Jag är så tacksam.

Jag önskar alla en skön sommar ❤️❤️❤️

Kommentera här: