Tisdag

Underbara dagar med sol och värme...

Vi packar ut i husbilen varje dag, lite småsaker och Affe har vaxat bilen.
Idag kom Maggan och fikade, det är härligt att sitta ute.


Hundarna håller sig i skuggan såklart, men de gillar att vara ute 

Theo har varit här och busat om dagarna, igår kom Johanna med kompis och lekte med honom, de blåste såpbubblor, det gillade han, men även Tom som hoppade efter dem


Töserna var så duktiga, de tog hand om honom och skickade ut mig med kaffe och Wienerbröd som Johanna hade köpt till mig, där satt jag och njöt





I helgen var vi och tog rabarber, så jag kokte kräm på dem och jordgubbar som Affe köpt. 



Såklart hjälpte Theo mig när de skulle delas, jag frös resten av rabarbern och klippte lite gräslök till oss.

Ha nu en skön midsommar alla kära vänner


Avslutar med (från vänster) morfar, mormor, mamma och bror till Tom, min älskade hund

Kommentera här: