Lördag

Idag har jag gjort mycket, haha

Jag mår bra nu, energi fattas här inte. Klockan sju imorse gick jag ut med Tom i det kalla vädret, det var sååå skönt.
 Sen gick vi hem och fikade, han hundmat och jag ägg o sill med kaffe.


Senare så gjorde jag glass med hallon/ blåbär, på 5 dl vispgrädde, blev mycket, haha

Efter det lagade jag en Västerbotten ost paj
den smakar vi imorgon, kanske Karin också kommer.....



Det bästa idag var när Annika och Johanna kom och hämtade Tom till agility, ni vet att Johanna ska tävla om nån månad med Baloo, så de tränar på klubben




Baloo leker med sin bror, Bamse

Båda lika härliga ❤

När de kom tillbaka blev det fika


Här har vi alltid hundarna nära oss, de är det bästa vi har


På kvällen blev det lövbiff och ett gott vin


Nu ser vi film Taken 3 på Netflix 

De är sååå bra alla tre, spännande
Spelar in Melodifestivalen där Alex Carro och Sosse är. Sofia bor där och gav Alex det i present, de har säkert jättekul, tjejerna

Kommentera här: