Onsdag

äntligen är det Mästerkocken kväll.

Nu har Affe och jag varit ute med hundarna i det härliga vädret. Solen värmer, där det inte blåser, så skönt.
Nästa vecka ska jag åka till CSK med en ledsagare, tänkte ta till Eko hallen, men hade två besök en till diasköterskan och ett til ortopedtekniskan, kan ju inte hinna med allt
Idag kom Alex med en lite sjuk blomma som jag ska sköta om en vecka


En Ananasblomma som står i en för liten kruka och behöver jord och vatten.

Sen blir den som ny.
Igår stannade Alex och Theo hos mig en timme. Fidde kom senare.
De fikade och Theo fick sin hallonkräm, jag kokar lite då och då
Han älskar den, men nu ska han alltid äta själv, jisses vad kladdigt...... så är det


Här har vi varit ute med hundarna på långgrunda så nu vilar vi alla fyra

Affe ska jobba snart


Igår när vi hade varit på Ica, var jag på Dennis blommor och köpte krukorna som jag ska samla på

Tyvärr blev det inga krukväxter


Någon fin tulpan har jag över iallafall.

Kommentera här: