söndag

Nu är det ju längesen jag bloggade, förlåt.  Jisses så mycket det har varit denna veckan, skönt den är slut nu.
Idag har vi varit ute och kört, Biltema som hade slut på det jag skulle köpa  och i Degeberga. Vi skulle ha kalas här i em. men ställde in för Alex blev tyvärr sjuk. Jag skriver om det imorgon................
I lördags sken solen i Åhus och vi var ute i trädgården, det var underbart.
 
 
Karin, Theo och jag. Alex fick fotografera.  Theo försökt klättra över staket och stängsel, han kommer till att rymma från oss, haha
Hundarna lekte med fotbollen som Theo kastade och sparkade. Snart tid för fotbollsmål i trädgården, haha
 
Rolf släpper inte fram Tom, haha
 
Vid Happys grav kommer små söta blommor upp, Rolf pratar med honom ibland, de var tillsammans
i många år.
 
Bästa kompisar,
Alltså, Theo gick runt i trädgården, skrattade, pratade och pekade överallt, berättade om tak, fönster,
gräs, boll.......han var så lycklig.
 
Affe var inte lika lycklig, fick tvätta en skitig bil.
 
Nu ville han in, är väl sugen på något gott, men vi har varit ute länge, så nu, fika. Sen åt vi goda apelsiner.
 
Efter fika blev det lek med Karin, de hade så kul och jag slappade i soffan.
Hoppas nu att allt blir bra med Alex och att vi får vara friska resten av året
Vi har haft nog med sjukdomar i år. Jag är sååååååååå trött på allt elände.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: