Fredag

Jippi, idag har det varit underbart väder, äntligen.

Igår em/ kväll, var jag på Theos förskola, heter ju inte dagis nu......
Det var "öppna förskolans dag ". Vi lyssnade på barnen, när de sjöng och senare grillade vi korv.
Det var så kul, träffade folk som jag känner så vi pratade mycket, men Theo gick runt överallt, tur där är inhägnat, han gick själv runt och kollade var de andra barnen lekte, om han kunde vara med



Det var varmt och skönt, ibland satt han stilla, haha

Idag var Affe och jag i stan, han var hemma halv ett och jag skulle vara hos Specsavers kl ett.  Jag guck in och Affe gick till en dator affär

När allt var klart gick vi till ett fik, beställde två kaffe och två kakor. Herregud 150kr
Jisses Amalia, tur men inte brukar fika i stan....


Men gott var det, sen gick jag till BR och köpte en bil till Theo

Det var några år sedan jag var där....men Jenny jobbade kvar och kände igen mig

Så härlig stad det är, jättefin och jag ska hit på tisdag igen. Då har jag en ledsagare med och åker färdtjänst, jag vill till Åhléns, gillade att vara där förr



När vi skulle hämta bilen såg jag en Pasta vagn där. Affe tyckte vi skulle äta där innan vi körde vidare. Jag hade aldrig ätit där men tog en halv portion med sås som hette

Ädelost/skinka och jisses vad gott det var.

Hoppas alla får en härlig kväll.....


Kommentera här: