Onsdag

Jag sitter i soffan och slappar, mitt socker blev lågt (ska ju alltid gå runt o hitta på saker) 

Men jag har ätit middag och efter den blev jag låg, trist.
Jag har målat lite, ritat mönster och bakat frallor. De är goda till kaffet. Tom är på vift med Johanna och Annika ikväll, jag blir så glad när han får vara med, dem, ikväll är det agility. 


Saknar honom i mitt knä.

Han och Rolf leker om dagarna i trädgården. Det är kul att de har varandra.
Affe  packar och ska åka på den där kongressen imorgon. Alex och Theo ska sova över här imorgon. 
Jag ska åka till Glada foten imorgon, fyyy hatar fotvård. 



Hoppas jag får tid att måla lite imorgon, jag packar ju ut saker till loppisen vi ska ha i garaget på söndag.

Annika och Alex säljer också här.
Affe tog ner barnböcker och massor av pussel från vinden, jisses
Två bord har jag att lägga det på. en stol att sitta på, haha

Kommentera här: