Lördag och söndag

Nu har helgen kommit, sova längre och slappa.......äta gott och dricka vin till maten.
Igår kväll köpte vi pizza, drack rött vin och sov en timme, haha  Men vi drack kaffe och blev pigga till fotbollen, tänk att Sverige vann.
 
 
Idag, söndag är Annika och Baloo, hos mig. Hon ska duscha mig men nu dammsuger hon så här blir fint.
Problemet är att Baloo, som helst vill vara nära henne hela tiden, inte vet vart han ska bli av.
När vi fikar måste hennes arm ligga runt honom, haha
Han älskar henne över allt.
 
 
 
                                                         Här är min goding, som kollar murgrönan på lycktstolpen
                                                                          den luktar inte hund här uppe
                                                                                    så vi gick vidare.
 
 
 
       Alltså hit ska ju jag, som är intresserad av Titanic.  Affe och jag kör till Malmö och kollar, en helg.
Förra ggr. vi var i Malmö på sånt, så var Affe, jag och Johanna på utställningen om Farao Tutankhamon
 
 
Då får jag lite extra piller för att klara av hela dagen...........
Vi hinner kanske med en god frukost på Ikea innan. Jag måste tänka på det innan jag beställer
 
 
Här sitter Theo och vilar upp sig för nya hyss.
Nu ska jag gå en runda med Tom, men tyvärr försvann solen,brrrrrrrrrr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: