Onsdag

Idag försöker jag göra köttbullar, haha. De bli inte runda men det är bara jag som ser dem. Sen måste jag tänka på att göra degen till mandelmusslorna.......................
Julgranen är uppe, så nu ska jag klä den, tar ju några dagar men Affe hjälpte mig med belysningen. Vi har så mycket att göra. Mattor, köpa vita bokhyllor, stolar och bord, jisses.
 
Dessa små  bord att ha fikan  på i  vitt såklart.
 
 
Haha, tänkte ha ett par sådana att mysa i, men får ju bara plats med  en..........så nu letar vi efter
något mindre,, hmmm 
sen blir det bokhyllor fulla med våra älskade böcker.
 
 
Igår kom äntligen min lille påg och hälsade på, det var full rulle och massor av skratt.
Nu pratar han så mycket och pekar, så klok en snart tvååring kan vara.
 
 
Annika kom med Lussebullar, oj, så goda. Hon borstade ut en tova i pälsen  på Tom, till mig
Han blev så fin.
Sen på kvällen när Affe och jag fikade, hade vi lussebullarna  och pepparkakor som Alex hade bakat, jättemys.
 
 
Tom fick sin kvällsfika i en aktivitetsgrej, han jobbade lite med den, men tyvärr var den för lätt.
Ikväll ska jag se tv och mysa i soffan. Affe jobbar natt och vilar eller sover på kvällarna.
Tom och jag gick en lång runda innan det blev mörkt, sen blir det en liten kvällsrunda då vi
har reflexer på oss, såklart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: