Ännu ett försök på denna blogg

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sockerkakan bakade jag till mor och hade med mig till henne i förrgår

(null)

Vi var ute och gick i stan med Anita, köpte mat innan vi gick hem, färdtjänst skulle komma 16.00

Bilderna är av Anita, Anders och Stortorget i Ystad

(null)

(null)

(null)


Här är min älskade påg och hälsar på, han har ont i tänderna den stackaren.
Han är ju så underbar....

Att ha barnbarn är så kul, nu var jag ju yngre när Johanna var liten och kunde hämta henne och hjälpa till att passa henne, tyvärr kan jag inte det med Theo. Men jag kan ju vara med honom så vi leker o myser tillsammans 

Tänk vad bra mina prover var när jag i veckan var på CSK
Det är den nya medicinen Orensia, som hjälper mig att må bra. Visst har jag ont o gnäller men det var värre förr. Att det sen är biverkning som cancer mm. får man ta. Jag mår inte illa som förra medicinen och de har koll med prover.

(null)

(null)






Kommentera här: