En vanlig onsdag

Oj, kanske inte sååå vanlig för

Greys Anatomy älskare
Den börjar ikväll.


Jag åt pannkakor till lunch, ska nog leta efter ett plättajärn i helgen till min spishäll

Jag har så svårt att dela pannkakorna, jag använder en sax....


Affe jobbar på nätterna denna veckan, så hundarna och jag vilar i soffan på fm.



Ser nu det lilla rådjuret?

Det sprang emot oss så jag fick hålla hårt i Tom, haha som blev snopen


En vacker hund och en vacker fjäril som jag tog bilder på igår. Vädret är ju underbart, så skönt att gå i skogen och njuta. 

Sen kommer den hemska vintern som kan vara kall med is på gator mm


Då blir det flees hatten och mössan.

Det är sämre med byxor, hur ska detta gå, att hitta.....
Men nåt hittar jag såklart, måste ju ut och gå, haha

Avslutar med Theo, när han myser med en kompis..,,

Kommentera här: