Nu är denna helg snart över.......

Jag skulle som vanligt blogga på iphonen, men den är uppdaterad, så tyvärr fattade jag ...nada
Men jag lade över bilderna på datorn, så nu försöker jag med den.
 
 
 
Här är Alex,Theo och jag på Eko och jag undrade vilken av Babblarna,han ville ha. Sååå många att välja. Men det blev Diddi, den som ligger längst ner.
 
 
Här sitter han och babblaren. Jisses vad trött jag blev, men jag köpte lite roliga saker, en stavmixer och
nya köksskålar mm.
 
 
 
 
Jag klarade av att trycka och hålla den i affären, men hur det går hemma vet jag inte, får kanske inte igång den.
Jag visar er när jag mixat något.........
 
 
 
En ny vagn till busungen, men han fyller inte år ännu, men vadå.....................
 
 
Haha, efter Theo sovit nån timme, så busade han och var pigg...
Här ser ut, men vi trivs och kärlek finns här, det är viktigast.
Imorgon kommer Annika, det är skönt att ha barnen så nära
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: