Söndag

En underbar dag med värme och sol ❤️

Ja, hela veckan ....
Jag arbetade med mina orkidéer i tre timmar, Ojojoj men det är kul.


Stackars Annika som får se detta efter, att hon har städar här.

Men jag blev sååå nöjd och efteråt gick Tom och jag en runda i skogen, jätteskönt.


Annika med familj körde till Lasses farfar som fyller 90år. Tänk, vi måste vara rädda om nära och kära.

Det är de värda tycker jag. Vi blir också gamla, hmmm eller är.
När de körde hem så övningskörde Johanna, min stora tös.


En dag kom Maggan och Ina, hundarna fick  leka i trädgården så vi kunde prata lite

Hon är fortfarande så förkyld, den stackaren


igår fick jag följa med Annika och Johanna till Åhus trädgård, de skulle köpa blommor till 90-åringen ( glömde ta foto)

Jag köpte Ljung o en pumpa, sen köpte jag små gröna väter för att plantera i min guldfisk skål. Minns ni Svea o Sigge....guldfiskarna, men nu gitter ingen hjälpa mig att byta vatten så det får tyvärr bli blommor istället, visst, jag ger mig, haha


Såååå mycket man vill ha men att det alltid fattas pengar, men detta köpte jag 



Jag vet att det ska bli skit väder i veckan men jag tänker fortsätta med mina blommor och kanske baka något, Hahaha 

Kramis alla vänner.

Kommentera här: