Måndag kväll

Affe sover för han ska jobba natt denna veckan.

Jag o Tom gick en runda i skogen, jisses vad mörkt det blev ikväll. 


Idag var jag på CSK i Kristianstad, tog prover o hos läkaren på Reuma. Hon kollade armbågen med ultra, så hon såg vätska men det fick vara
Jag kan ju få infektioner om hon gör nåt




Det blev långa väntetider, jag satt ute i solen en stund... o vila med en bra bok inne innan jag tog den vanliga fikan.



När jag äntligen åkte hem, med Affe

så ringde jag min frissa, för jag blev gråtfärdig ute i stormen med min kalufs.
Jag bad henne raka av allt, kan ju ändå inte kamma mig, längre
Men hon var inte pigg på det men jag fick komma 15.30 idag, jisses
Hem fika o iväg till byn o frissan. 


Hahaha, nu blev det kort iallafall

Men såååå skönt för mig.

Sååå nu skulle vi äntligen äta middag....
Kolla här vad Annika och Johanna har kommit med.


Så idag blev det alltså Kalops, som jag njuter ....Ojojoj 

Imorgon kokar jag pasta till Johannas vegetariska pastasås, som hon har lagar, mmmm

Hon hämtade Tom i morse, till hunddagiset 
Han är sååååå trött, skönt trött
  

Det ska bli skönt att bara ta det lugnt imorgon, kanske pyssla med någon blomma



I söndags när tjejerna kom o tog en fika, som vi alltid njuter av att sitta tillsammans och prata.  Tom har egna kex, vi har inte så många kex men här kommer hundarna först, haha

Kommentera här: