Tisdag

Denna veckan blir lång, känner jag på mig. Men då blir väl nästa vecka bra, haha
Jo, jag är fruktansvärd trött av antibiotikan, men det försvinner sen hoppas jag. Då ska jag äntligen sätta igång att göra nåt.
Känner mig så tråkig och hopplös när jag inte bakar och jobbar med mina blommor.
Ni ska tro jag ska ladda i helgen, leta efter nya recept mm. Det är även fotboll med Fidde, allra sista matchen och vinsten, såklart.
I helgen ska jag också ut och köra moppe med min kamera. Skogen är underbar nu med alla vackra färger.
 
Vackra färger har min Sheltie, Tom också
 
På tv följer jag  Biggest  loser, som är jättebra. Jag har alltid följt den serien, de är mina hjältar.
På måndagarna är det kockarna och på tisdagarna  så bakas det, jisses vilken inspiration man får ska ni tro.
Jag vill inte lägga mig utan börja  baka direkt, haha  Som ni vet så klarar jag inte av så mycket med mina svaga armar o krokiga händer så tyvärr tar det oftast ett par dagar för mig att klura ut HUR jag ska göra.
 
Här letar Tom efter kakor eller mat i en tall................
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: