Påsk

Glad påsk, mina vänner.
Jag kom hem nu och är mätt o belåten
  • Har varit hos Annka Lasse o Johanna på middag.  De bjöd på Kalkon, jisses så underbart gott
Jag fick en Mojito som var god, har aldrig smakat förr så det blev en upplevelse, väldig frisk smak men först tyckte jag det var surt, Annika älskar ju citron och lime
Men sen tänkte man inte på det för myntan kom fram, jättegott och vacker färg.

(null)

(null)

(null)
Sååå gott det är med riktig mat, god öl fick jag också. Alltså, Dansk rödkål, Brysselkål, sviskon mm. Är ju så mätt så himla gott.

(null)

(null)

Nu orkar jag inget utan sitter mätt och belåten i soffan
Affe jobbar sista natten och sover inte så länge imorgon. Annika kommer och duschar
mig, fy vad vått och kallt....

Jag bakade tre bröd i em. ska ta en skiva och smaka innan jag lägger mig ikväll

Kommentera här: