Söndag

Nu tycker jag att våren är här iallafall, visserligen är det kallt men buskarna i skogen skiftar i grönt.

(null)

(null)

Ja det blir nog varmare, det har slutat blåsa idag....
Jag hade Theo här i fredags, min buspojke
men han var trött och sov hela em.

(null)

(null)

Som ni ser var hundarna också trötta
Vårens vindar tar på krafterna, jisses

Affe fyller år idag så jag har bakat en tårta, oj vad enkelt med min nya visp som står i stativ Jag står bredvid och har det bra, haha

(null)

(null)

(null)

(null)
Härliga bilder av pågen som har blivit så stor.

I veckan bakade jag  och lagade en fläskpannkaka. Affe jobbar båda dagarna så
jag tänkte att jag kunde ha den.  Inte så kul att 
själv sitta och äta, fast jag är van
Nu jobbar han 14-22 nästa vecka.

(null)

(null)

Ibland tränar jag med Tom och i veckan ska Annika, Johanna och jag träna tillsammans 
Annika går kurs med Baloo på måndagar
Så hon bestämmer vad vi ska träna.
Tack min Gud att äntligen snön är borta, så man kan va ute.

(null)


(null)

(null)
Äntligen var Karin här och hälsade på, det var så längesen  och Tom var överlycklig att få busa.

Kommentera här: