Söndag

Ojojoj, tur jag inte jobbar. Jag är så otroligt trött om dagarna...…
Annika börjar jobba imorgon så nu är det bara Affe som är  kvar en vecka till.
Sen får han också börja och allt blir dom vanligt, det gillar jag. Det är en skön trygghet. 

(null)

(null)
Nya blommor med färg, det gillar jag nu när det börjar bli mörkare.
Men när jag började röja i fönsterna, såg jag alla döda, äckliga flugor och skitiga dukar
Så det tog ju ett par dagar att tvätta och torka rent
men jisses vad bra det blev.
Annika kan inte byta mina gardiner ännu, för jag ska köpa nya, gråa, på Rusta.
Jag är så trött på de vita.

(null)

(null)
Annika och hundarna var här på fika en dag och som vanligt blev det hundprat. Johanna jobbar varannan helg på hunddagis och sover där, så hon var inte med denna helgen

(null)

(null)
Mitt nya projekt är att koka lingonsylt, nu när gurkorna är klara.
Det ska bli så spännande...
Senare blir det vinbärsgelé och då ville Maggan hjälpa mig
I vinter ska jag koka saft ....

(null)

(null)

(null)
I lördags fick Theo en kikare han kom in i leksaksaffären för han var så duktig när vi köpte blommor, det tar ju tid
När vi kom hem, somnade han och Alex bakade sockerkaka till mig. Den blev så god.

(null)
Kram alla och njut ännu av solen.

Kommentera här: