Lördag

Idag fyller Theo, 3 år
Jisses vad tiden går och vi med den. äntligen börjar det närma sig jul, det är ju andra advent imorgon.  Här kläddes granen och tomtarna invaderade hemmet den 1- a advent.

(null)

(null)

(null)

(null)
Här har den lilla granen inte fått glitter ännu och tomtarna har minskat med ett par hundra, haha

Igår firade vi Theo här hemma, han fick ju så fina presenter...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Idag är han hemma och firar, nu har han jättemycket leksaker, haha

(null)

(null)

En dag var jag på utflykt, på Lush och jisses vilka dofter men Johanna var i sjunde himlen....
Jag köpte inget, för där är ju mest badbomber eller bollar jag vet inte vad de heter
Men de ska läggas i badkar och dofta.
Sen drog vi till Vellingeblomman och gjorde av med massor av pengar, jisses man vill ju ha allt, ojojoj

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


(null)

(null)
Åsnan är ju min största önskan men jag har ju en här hemma, haha
Men gissa alltså vad där finns mycket, jag njuter av att gå runt bland alla julgrejor, ojojoj
Ha det nu så bra, jag ska snart börja med mandelmusslor, blir sugen men det tar tid haha

Kommentera här: