Onsdag

Jisses, idag var det snövitt på morgonen. Affe körde vid 05.00 och jag låg såklart kvar men vem idds stiga upp om man inte måste.

(null)

(null)

(null)
Jag satte mina paprikaplantor i krukor, de har växt så var och en får en egen kruka. Men oj, vad jorden flög iväg, hm
Tur jag ska få städat imorgon

(null)
Mjuk pepparkaka, är något jag gillar, till fika.
Men det berättar jag inte för min diabetesläkare som jag var hos idag. Han var glad för att min vikt har gått upp.......
Jag vägde nästan alltid 48kg
Men nu 54-55kg.  Bra va.......,


(null)
Dessa och semlorna gör väl sitt.

(null)

(null)

(null)
Vädret blev bättre så Tom och jag var ute länge i em. Det är så skönt, fåglarna kvittrar och vi tränar i skogen då och då
Annars är värken inte snäll på fm. men på em. mår jag bättre.  Jag längtar sååå till våren.
Men  det gör väl alla, haha

(null)

(null)
Imorgon blir det bak för då kommer Alex och Theo bus. Det ska bli kul.  Vi skulle kört till Ystad men Affe och jag ska dit på tisdag istället, tråkigt väder att köra i.

Kommentera här: