OS helg

Denna helg har barn och barnbarn varit hemma och hälsat på.  Underbar helg.
Det har även varit skidor och skridsko på tv.
Inte kan man sitta vid tv-n hela tiden såklart, det började kl 7.15 i morse, men då hade jag ätit frukost.
Jag var på Theos gympa igår, då kom de och hämtade mig. Det var jättekul och gympafröknarna var så duktiga.
Ja, jag har varit på gympa med barn och barnbarn på samma ställe, haha.

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag tyckte de var duktiga, både mamma och barn. De håller på 1 h. Att de orkar, jisses
Sådan energi de barnen har, mest killarna....

(null)

(null)

(null)
Alex bakade och nu har vi småbröd till kaffet.
Det är så jäkla kallt ute, så Affe går mest med  Tom  jag går ju också eftersom vägarna är torra ännu, för nu ska det tydligen snöa igen.....

(null)
Stackars snödroppar att stå ute i kylan.
  • Ojojoj, ni ska tro att mina händer har blivit svagare nu och jisses vad jag tappar saker hela tiden. Potatis mjöl hamnade på köksgolvet, mycket också. Det blir halt ska n tro, Alex var här och torkade upp allt.
  • Sen har jag tappat vattenglaset i kök och vardagsrum.  Herregud vad trött man blir på detta
(null)

(null)
Ok, oftast är det vatten och det är helt ok, men det tar ju tid att torka upp, haha
Idag var Johanna, Annika och Baloo här och tog en fika. Det blev ju hundprat såklart.

(null)

(null)

(null)

(null)
Detta är mys på hög nivå, haha
Hoppas nu att ni mår bra och är rädda om er, kram


Kommentera här: