Tisdag och snart OS

Äntligen är vi nära OS, jag längtar och ser fram emot det.
Det fyller dagen med spänning.
Jag har inte varit mycket ute, vi har jätte halt här på gatan. Fruktansvärt tråkigt om man är rädd för att halka. Ibland håller jag i Affe och tar lite luft, vädret är ju underbart.

(null)

(null)
Inte har vi mycket snö men det räcker för mig 
Theo vill nog ha mer, haha 
Tom också men Theo vill åka pulka och kälke.

(null)

(null)
Jag har bakat lite, annars blir inte mycket gjort dessa dagar, kroppen sviker mig när det är kallt och idag var det 11 minus

(null)

(null)
Hoppas ni mår bra och blir friska denna vinter
Jag ska försöka måla lite idag för all tvätt blev jag av med igår och då låg Tom och somnade när jag sorterade den
Nu blir det först lite kaffe och en pannkaka med hallonsylt, det gillar jag, haha i brist på semla, suck

Kommentera här: