Helgen är över

 
Denna underbara bok hittade jag på Eko, där jag var i helgen, bara 99kr.
 
Nu får vi ta nya tag, en ny vecka kommer efter natten..................
Jag ska bara blogga lite då och då, för jag är mycket sämre i händerna, svårt med det mesta.
För tillfället funderar jag, vad man kan ha för hobby, svårt med målningen nu. Affe jobbar fm. så Alex kommer
och hjälper mig på morgonen, jag orkar inte halv fem, när han går upp.
 
Här har jag en skön och vacker jacka, den väger inget, fick den av Karin, hon kan hon.
Den är såååååå perfekt i färg och storlek.
 
Vi tog lite fika innan vi körde hem. Ojoj, vad vi handlade. Billiga blommor, underlägg till köket, leksaker
till Theo, godis till Affe, rengöringsmedel, jättefin kakform, till sockerkaka. Boken såklart. Hundsaker såklart.
Den här husbilen satte Alex stopp för, han får väl bli lite större först. Ok, så vi och såg slokörade ut.
Men de växer ju fort.
 
Här sitter han hos pappa, för nu har han börjat på gympa, stora pågen, den är på Villaskolan, där hans
mamma också gick. Det är nyttigt att röra på sig och gudarna ska veta att det gör han alltid. Men detta
tyckte han var jättekul.
 
 
 
Idag kom Annika, Johanna och Lasse med sina tre hundar och hämtade Tom. De skulle till havet och rasta hundarna. Jag blir så glad för Tom älskar att vara med Baloo, springer och pussar honom, när de är ute.
 
 
Jag ska försöka att hitta  en hobby denna veckan förutom träna med Tom.
Önskar alla en underbar vecka, kramis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: