Lördag o Söndag

 
Här är Johanna och hjälper mig, hon torkar av hyllan och allt som varit på den. Det blev så bra.
 
Här städar hennes mamma och min andra dotter vilar, när pågen busar som vanligt.
 
Johanna har ett hjärta av guld och älskar ALLA djur. Hundar och fåglar är hennes favoriter.
På skolan så är hon ofta i smådjursstallet och där tränar och kelar hon med Leffe.
 
 
E
En underbar papegoja, som inte mått bra, men nu.....................
Men man måste ha mycket tålamod när man jobbar med djur.
Hon gillar även deras höns och vaktel men favoriten är såklart hennes hund Baloo där hemma.
 
Här är min buse, nu får han bära mina saker i sin klövjeväska, han är sååååååååååååå stolt.
 
Här sitter lille Theo med sina bilar, som jag har i hans leklåda.
Han räknar hela tiden och berättar färger
 
 
En mysig lekstund med morfar, när Alex och jag grejar.
Vi avslutade kvällen med godsaker, jag köpte två Vinetta för 20kr. sen delade hon frukt, som vi hade till.
 
 
Nu börjar snart farmen, som vi ska se.
Imorgon är det ny vecka och jag har planer, som vanligt. En dag blir det sjukhuset,
och borsta hunden, som jag inte hann idag.
senare i veckan är jag sugen på att baka semlebullar, havrekex och koka apelsinmarmelad
på blodapelsiner, jag såg det på tv, kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: