Onsdag

Oj, denna vecka är verkligen mörk o regnig.
Men det hjälper inte att deppa, då blir det ju värre, haha och inatt var min första natt utan hostan, jippi. Jisses vilken förkylning men nu är den borta och orken kommer tillbaka.

(null)

(null)

Vi går långa rundor i skogen, för Affe ligger där hemma och sover, nu när han jobbar natt.
Jag har börjat lyssna på böcker ibland, när Tom och jag är ute.
Men mina händer når tyvärr inte upp att sätta i öronlurar, så jag måste ha ljudet högt för att höra, men det funkar bra som tur är.

(null)

I måndags kväll var min lille påg hos mig. Vi hade mycket att göra, så kvällen gick fort.
Som tur är hade jag köpt glass för jag har varit förkyld och inte orkat göra nån själv.
Vi tränar teckenspråk tillsammans, det tycker vi är kul.

(null)

(null)

(null)

Tom sov hela kvällen, någon kväll kommer Affe upp redan till Farmen, halv åtta
Då blir det kaffe också
Annars tar jag själv en Cappu och Kvällsmacka 
Jag tränar Tom varje kväll, en liten stund
Sen somnar han, haha
Det nya är att han ska härma mig
Jag går och gör något sen ska han också göra det, jättekul.....

(null)

(null)

(null)

Här är Johanna med Baloo, ibland behövs pälsen kammas o borstas.
Klippa klor också, hon klarar allt den tjejen
Här sitter hon och gör aktivitetsfiltar till hundarna
Ojojoj, många hundar men hon gör nog till min också, hoppas jag....
Sen tar hon jägarexamen och övningskör till körkortet, Jisses tösen blir 18år
Man känner sig väldigt gammal och det är jag också, haha
Kram alla.




Kommentera här: