Onsdag

Äntligen, börjar dagarna bli som vanligt.  På torsdag ska jag till diabetessköterskan, sen till Irene, jag åker färdtjänst
Jag kan ju inte sitta hemma, alltid. Det är skönt ute, så jag kör med moppen, då och då. då och då.
Denna veckan ska jag baka knäckebröd, skorpor och matbröd, tror jag.
 
                                   Såhär fin var Theo, nyårsafton, så lik pappa.
 
Trots det regniga vädret, måsta man ut och röra på sig, här var vi på vår lilla lekplats.
 
Han är aldrig försiktig så mitt hjärta slår alltid extra slag av rädsla
 
Tittut, säger busen, det är som  att släppa loss en tornado, hahaha
 
 
 
Fidde fick hålla i hundarna, för på nyårsdagen, går de flesta ut.
Jag skriver lite i helgen och önskar er en god fortsättning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: