Snart helg


Denna veckan har gått i förkylnings tecken
Sååå trist, men hunden ska ändå ut på sina rundor och allt vardags göra, slipper man inte undan, haha
Jag kommer ihåg när Irene och jag rastade våra hundar med 39 graders feber, vi sporrade varandra och somnade efter rundorna. 

(null)


(null)

Denna vecka har vi gått i "stora skogen "
Där kan han springa lös och hoppa runt, vi tränar mycket inkallning och då förstärker jag med något gott när han kommer, det blev bitar av prinskorv och han älskade det. Han vände på en femöring när jag kallade.

(null)

(null)

Stora grenar kan komma ner från tallarna..när det blåser här, då går vi på gatorna, såklart.

(null)

(null)

(null)

När jag hade gjort choklad glass till honom, blev han lycklig. 
Glass och Blaze på tv, då är lyckan där.
I helgen tänker jag göra hallon/banan glass. 
Hoppas den blir god.  Affe gillar att provsmaka, haha

Kommentera här: