Söndag

Nu har vi haft mulet i två dagar, vilken skillnad att åka så tidigt,....
Ja, jag vet att ni alla njuter där hemma, haha
men vi har alltid fyra veckor av den jäkla värmen, varje år
Nu kan vi gå långa rundor med hunden, se oss omkring, njuta. Men okey, det är ju så varm också....

(null)

(null)

(null)
Pälsen sköts på helgen, att träna honom, får vänta, för varmt
Tyvärr har jag blivit mycket sämre än ifjol
Stora problem att komma ut och in i bilen, sååå ont
Det blir nog inte Göta kanal, eller så får jag vila  upp mig en månad innan vi kör ut igen.
Tänkte ju köra till Sofia i Linköping, har ju aldrig varit där
Sen måste vi träffa Aksel och Mona med hundarna 

(null)

(null)

(null)
En stor härlig hundrastgård finns här på campingen. Tom gillar att springa runt där.
Sen är här ju en stor hunddusch vid havet också.
Vi ser nyhetsmorgon på paddan varje dag och jag är så glad att ni har varmt och badväder.
Nästa vecka kör vi vidare till Argelles Plage, där är ju sååå många butiker, barer strandpromenad mm

Kommentera här: