Söndags regn

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är väl bara jag som är glad att det regnar idag, för nu är mycket snö borta och jag kan gå ut.
Vi har haft snö och is på gatorna men hemma hos Alex o Annika har det varit bra väglag
Så på Pallers området där jag bor är det uruselt väglag. Gatorna som Gud glömde
Men nu är det mycket bättre då jag är lycklig.

Brödet bakade Alex i lördags när hon och Theo var har, sen kom Fidde och vi såg Talang på Tv.  Theo blev pigg vid åtta och höll igång ett par timmar
Han stupade i säng när han kom hem men var pigg sex på morgonen, haha


(null)

(null)
Nu har här kommit ett duvpar till mig och jag är så glad
Mindre glad när Tom går och äter alla tester på marken, alltså fågelfrö, haha
Jag har också brödbitar där ute som han försöker hoppa upp och ta herregud

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår var Annika och Johanna här, Johanna var en lång runda med honom och sen blev det Myyys 
Affe har gått med honom varje dag nu när snön har varit här så jag hoppas han slipper nu när det börjar försvinna
Men ok, nån gång går han ju, måste ju gå ut varje dag o få syre


(null)

(null)

På helgerna kommer Johanna, med Annika när hon duschar mig. Då passar Johanna på med att hjälpa mig med sånt jag inte kan....


Kommentera här: