Helg

Nu är det helg och jag träffade barnbarnen idag. Theo på fm och Johanna på em

(null)

(null)

(null)
De fick ta in en matta i vardagsrummet till mig
Kvällen innan tappade jag min kaffemugg med nytt varmt kaffe, över mig, bordet soffan och golvet. Stora fläckar på allt och jisses vad det var varmt, det tog ju tid innan jag fick byxorna av mig,..jag tog Aloe Vera på benen, så det svalkade.

(null)
Här ligger Tom på nya mattan och är sååå trött efter vår runda. 

(null)
När Annika hade duschat mig och Johanna hade tränat Tom, så var jag ute och körde. Detta vackra träd brukar jag fotografera, så vackert

(null)

(null)

(null)
Lite bilder från bygget där Affe har varit, det blev jättefint när det var färdigt
Idag har han tvättat husbilen för vi kör om ett par veckor och han jobbar nästa helg, men jag har redan packat mycket som han tog ut idag 

Kommentera här: