Onsdag

Nu behöver vi inte skriva om vädret.....har ju inget att klaga på.
Allt är ju så vackert i naturen och i trädgårdar

(null)
Här hemma är allt som vanligt...ibland kör jag med moppen och ibland går jag.
Ett par gånger i veckan borstar jag hunden.

(null)

(null)

(null)
Nu är det för varmt, så Tom får stanna hemma 
när jag kör om dagarna

Igår kom Annika och hämtade mig, vi körde till Brukshundklubben. Där tränade Johanna och 
Baloo, agility. De var jätteduktiga

(null)

(null)

Alex och Fidde var i London och kollade på 
Arsenal, som vann med 5-0
Theo var hos sin farmor och farfar, men kom hit på måndagen när de skulle jobba.
När mamma och pappa kom blev han överlycklig   Han fick också  nya Arsenaltröjor

(null)

(null)

(null)
Det är så roligt på våren med alla blommor

(null)

Kommentera här: