Lördag

Idag är det sååå mörkt ute, jisses vad mänga dagar till första advent.  Då blir det lite ljusare iallafall

(null)

(null)
Idag var Annika och Baloo här, vi fikade, blir ju mest pepparkakor när man inte bakar nåt, hmmm

(null)

(null)

(null)

(null)
Igår efter frissan var jag och fikade hos henne. Jag träffade Johanna, Lasse och hundarna också

(null)

(null)
Jisses vilken hundflock de har, ni ska tro de är lugna och duktiga. Jag tycker att jag har jobb med en ibland.... herregud
Men nån dag har Johanna, med sig både Pixel och Baloo till skolan.
Då är de trötta, när de kommer hem.

(null)

(null)
Ok, jag har ju två hundar i veckorna, men den lille
sköter sig själv och trivs med att slappa nu när han börjar bli äldre.
Helst i soffan tätt intill mig och när jag reser mig så går han med varje gång, haha och det är många ggr

(null)
Nu kör jag sällan moppe, det är så kallt
Det blir mest innegrejer nu, jag kokte röda vinbär och gjorde gelé en dag förra veckan och nu letar jag efter frysta lingon så jag kan koka lingonsylt 

(null)

(null)
Spiller gör jag alltid men jag tröstar mig med pepparkakor i väntan på SEMLORNA

Kommentera här: