Tisdag

Dagen efter Outlander säsong 4, premiären....
Annika och jag köpte Viaplay där den visas varje måndag. Ok, julafton är en måndag men vi tycker Outlander är viktigare, haha. Och nu kan vi ju se detta avsnittet en vecka, vi är besatta, hahaha

(null)

(null)
Idag bakar jag bröd, och igår var jag hos sjukgymnast på Csk.
Hon sa att mitt vänsterben är 2 cm kortare, därför jag inte går bra, måste ha skor inne!!!!
Jag får inte ramla för då är mitt liv slut, sa hon, jisses
Har inga hela ben i kroppen, men jag klarar mig ändå....

(null)
Ett tråkigt väntrum i 30 minuter, haha
Vill inte checka in på  Facebook , för ni är så omtänksamma och tror jag är sjuk....

Varje dag är jag ute och går i skogen och en dag såg jag en vacker svamp

(null)

(null)

(null)

(null)
 Jag njuter av alla vackra höstfärger när jag är ute och går.
När Annika var här i helgen så hade hon köpt lökar till Happys grav, som hon satte ner
Jag blev så glad. Nu blir där fint till våren

(null)

(null)

(null)
Roffe pussade  granntjejen i det vackra vädret

Jag ska på den hemska fotvården imorgon och Affe kör mig, sen fikar vi och jag ska köpa en ny liten dator som present till mig själv

Ha en härlig vecka mina goa vänner, kram.

Kommentera här: