Torsdag

Hej, hoppas ni mår bra, trots skitväder.
Jag mår så bra, har jätteont men då känner man ju att man lever
Jag är såååå nöjd ikväll för nu är tomtar och gran uppe....så skönt. Nu fattas  bara semlor och Aladdin

(null)

(null)

(null)

(null)
För någon vecka sedan, var vi och åt Kina mat, brukar ju göra det...Vi var utan Asta och Ove, de orkar inte följa med längre
Asta ska snart opereras, få en ny höft, jisses 87år
Hippas allt går bra.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jisses så mycket mat, men äta måste man.

Annika och Lasse hjälpte mig så jag fick upp julgardiner, Hon städade och duschade mig också
När vi fikade så fick hon vila lite, hon jobbar på...ska ni tro.  Baloo var också med.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag blev så nöjd och igår kom Theo och satte upp tomtarna på köksfönster, som Annika hade putsat.
Han orkade med att äta upp Affes kakor också, haha

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev jättefint såklart, nu ska vi fira Theo, som fyller 3 år  sen är det jul och nyår.
Nu ska jag njuta om dagarna i soffan, här hemma.
Affe jobbar natt på fredag lördag och söndag
Tyvärr hittar vi ingen soffa men jag var med Alex på Mio och hittade en fåtölj och pall som jag kan ha i uterummet som vi fått målat

(null)

(null)
Jag köpte ett par formar som Tom gillade, haha
Han är nog mer intresserad av vad som kommer att vara i dessa
Ha nu sköna dagar, kära vänner

Kommentera här: