Torsdag

Ojojoj, vilken vecka. Trött, haha. Men jag har har släppt outlander för en annan serie på 4 säsonger på Netflix
Sitter i soffan, glömmer tiden och rusar upp och Gabriel omkring, haha

(null)

(null)
Jisses...jag blir besatt.

Theo har varit hos mig denna veckan, lite mer än vanligt.
Nu är han i Stockholm med sin mamma o pappa, så det är tomt nu efter den lille busen
Han har fått lite leksaker denna veckan

(null)

(null)

(null)
Såklart leker mamma och pappa också, haha

En dag var vi i Ystad, där åt vi middag i Surbrunnsparken, typ som bowlingen här men mycket större och godare mat
Och här sitter mor o äter  cheesecake  det gillade hon

(null)

(null)

(null)

(null)
Mor har ramlat och skadat handleden, men hon är bättre nu
Jag ska till henne innan jul  om vädret tillåter, det är med saknad jag lämnar henne, men jag saknar mest våra pratstunder varje dag

(null)

Kommentera här: