Lördag

Efter regn kommer sol....
Jag gick i regn och nu ska jag snart börja med maten och solen skiner, härligt...
Kassler, potatis, morötter och svampsås.  Ingen favvo men nåt måste man ju ha....
Jag var och handlade hos Viby bonden, en dag...
Älskar ju Secura potatis

(null)

(null)
Äpplen är Aroma och Ingrid-Marie...

Theo kom idag efter gympan och åt frukt, skönt att ha hemma då.

(null)

(null)


En natt så vaknade Affe vid 3-tiden och hade ont i magen, men på fm. fick jag jag ringa taxi som körde honom till akuten. Jag blev hemma hos hundarna...
Efter många timmar, fick han åka hem
Prover, EKG och två mammografi med ultra så hittade de inget, fick värktabletter.
Blev hemma från jobb men ska jobba söndag natt
Nu går han med hunden och mår bättre.

(null)

(null)

Annika klippte Tom när hon hade duschat mig en dag och nu kommer hon i helgen och städar till oss
Nu börjar det närma sig jul och jag vill ha upp gardiner och dukar
Inte ... kan jag stryka heller .1-a advent ska tomtar och granen fram, jisses vad jag längtar
Affe putsar fönster till mig, hoppas Theo kan klä granen i år

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag älskar Gudrun kläder och köper gärna ett plagg i månaden eller varannan månad för de är dyra
Jag hoppas alla mår bra nu och ha en skön helg 

Kommentera här: